6 листопада 2008 року
Фойе 3-го поверху Будинку Кино
10-00 — Урочисте відкриття 5-го УСФР
Експозиція робіт відкрита з 10-30 до 18-00
Програма «Професійна майстерність в рекламі й маркетингу»
Синя зала Будинку Кино (2-й поверх)
10-45 – 11-30 Прес-конференція організаторів та партнерів 5-го УСФР
11-30 – 12-30 Олександр Іванішин, Студія Олександра Іванішина - Графічний дизайн в рекламі: стати помітним мінімальними засобами.
12-30 – 13-30 Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції - Київский Міжнародний фестиваль реклами: краще з кращого
13-30 – 14-30 Ігор Бабій, директор РА «Яспис», Тетяна Рудь, видавець журналу Adnako - Шок в соціальній рекламі. Інструменти для використання.
14-30 – 15-15 Ірина Шрамко, спеціаліст з репутаційного менеджменту ЗАТ «МЕТА» - Розвиток Інтернет-реклами та соціальні мережі – що буде, коли ми всіх знайдемо?
15-15 – 16-00 Ігор Бабій, директор РА «Яспис» - Як створити соціальну складову в рекламі фармацевтичних препаратів.
16-00 – 17-00 Василь Лазорук, директор агенції Impacto - Трейдмаркетинг в системі маркетингових комунікацій.
17-00 – 18-00 Пьотр Лисак, директор агенції Think! McCann Erickson
Message & Medium: Cannes 2008 Print winners (доклад англійською)
Програма «Успішна кар’єра в рекламі та маркетингу
Блакитна гостинна Будинку Кино (2-й поверх)
11-30 – 12-30 Робота журі.
12-30 – 13-30 Круглий стіл: Преможці УСФР: життя та кар’єра після перемоги Павло Клубнікін, Сергій Чеботарев, Сергій Левицький, Ганна Міхєєва, Кирило Мацаренко, Михайло Петрусяк.
13-30 – 14-30 Михайло Крикунов, директор з розвитку Української Торгової Гільдії - Чи готові Ви до блискучої кар’єри?
14-30 – 15-30 Наталя Березовська, генеральний директор агенції Starget -
Початок кар’єри в Public Relations.
15-30 – 16-30 Іветта Делікатна, Управління талантами Atlantic Groupe -
Мисливці за вакансіями в рекламно-маркетингових компаніях: на кого чекають рекламодателі?
16-30 – 17-30 Дар’я Манжарова, директор по людях СТ Фабула - Щоб всі тебе захотіли або ЯК новенькому знайти себе та вижити в рекламі.
7 листопада 2008 року
Фойе 3-го поверху Будинку Кино
Експозиція робіт відкрита з 10-00 до 15-30
Програма "Професійна майстерність в рекламі й маркетингу"
Синя зала Будинку Кино (2-й поверх)
10-00 – 11-00 Віктор Стрижикурка, Бюро конкурентних стратегій «Атакама» - Оптимізація маркетингового бюджету в умовах фінансової кризи
11-00 – 12-00 Михайло Черняк, трендвочер агенції Think! McCann Erickson - Презентація проекту Trend trees: «Trendwatching як інструмент стратегічного планування»
12-00 – 13-00 Валерій Курейко, ген. директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating - Світова финансова криза – «зірковий час» для українського PR
13-00 – 14-00 Максим Гаєв, директор Агенції інтерактивних комунікацій повного циклу World Web Studio - Світові та локальні тренди розробки та проведення рекламних та маркетингових кампаній в Інтернет
14-00 – 15-00 Влад Волочай - копірайтер Euro RSCG New Europe, Микита Лазоренко - старший копирайтер Euro RSCG New Europe - Робота в креативному відділі, або Як правильно почати, щоб не закінчити раніше ніж треба.
Програма «Успішна кар’єра в рекламі та маркетингу»
Блакитна гостинна Будинку Кино (2-й поверх)
Блакитна гостинна Будинку Кино (2-й поверх)
10-30 – 11-30 Круглий стіл: Проблеми вузівської підготовки спеціалістів для реклами Організатори, представники рекламних агенцій та профільних кафедр українських вузів.
11-30 – 12-00 Презентація Студії рекламної практики - Редакція журналу «Маркетинг та реклама»
12-00 – 13-30 Засідання Практик Маркетинг Клубу з проблеми «Маркетинг на підприєствах в умовах кризи» - Редакція журналу «Маркетинг і реклама» та кафедра маркетингу і реклами КНТЕУ
13-30 – 14-30 Лілія Горела, управляючий партнер, Маркетинг-группа OS-Direct - Помилки для починаючих, або Чому ві не потрапите на стажування до OS-Direct
Червона зала Будинку Кино (3-й поверх)
15-30 — Урочиста церемонія нагородження переможців П’ятого УСФР
Немає коментарів:
Дописати коментар